Liz

O panence barbie podle Liz Taylor jsem dlouho snila. Sice se mi nejvíc líbila varianta podle Kleopatry, ale jednat by byla asi příliš drahá a prakticky nesehnatelná, pak má raději panenky, které se dají převléknout, ne ty absolutně vitrínové.

 

Vzpomínám si, že na jaře loňského roku jsem šla z výstavy barbie v jednom OC, kterou připravil Mattel. (Psala jsem o ní zde.) Měli tam krásné barbie, většinu z nich jsem viděla naživo poprvé. Říkala jsem si, že právě proto, že takové krásky nemám šanci koupit, bych se mohla porozhlédnout po nějaké, která by se mi opravdu líbila a byla sehnatelná. V jednom inzerátu jsem viděla tuhle Liz, ale paní nabízela pouze osobní předání kdesi na pro mě neznámém okraji Prahy, kam bych se složitě dostávala s asi čtyřmi přestupy. A paní nepůsobila ani příliš sdílně v komunikaci přes mail. Napadlo mě se zeptat Moniky ze Slovenska, zda by se tato panenka dala sehnat (někdy dříve jsem si všimla, že ji nabízela). A ona mi slíbila, že mi ji sežene, dokonce za výhodnější cenu než v tom pražském inzerátu, originální krabici nepotřebuji.

Nějakou dobu to trvalo, pak jsem ještě koupila další panenku. V každém případě Liz ke mně doputovala včetně kartonu a originálního oblečení.

Jedná se o barbie Liz Taylor, tzv. White Diamonds, která má vlastní tvář. Zatím jsem ji nechala na kartonu, ale vystavím ji na stojánku do vitríny na čestné místo. A s převlékáním uvidíme.





 

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky