Výstava barbie

Na konci dubna proběhla v OC Novodvorská výstava panenek barbie, vystavené exponáty byly přímo od společnost Mattel Czech Republic (aktuality OC web). Vstup byl zdarma.

 

Protože tuto oblast máme docela dostupnou, s Kulíškem jsme se tam vydali. Snažila jsem se výstavu fotit, aspoň pro představu, ale vzhledem ke sklěněným vitrínám fotky nejsou nic moc, odrážela se světla ze všech stran. Panenek tam bylo přes stovku, přesněji jsem je nepočítala. Některé kousky jsem viděla opravdu takto poprvé v životě, několik bych klidně u sebe ubytovala, 5 z nich doma mám. Pokud vím, panenky barbie jsou mimo hračkářství, což bývá v posledních letech bída, k vidění pouze na výstavě hraček na Pražském hradě (tam jsem nebyla, pouze asi před 25 lety, kdy to mělo ještě jinou podobu), pak na příležitostných výstavách pořádaných převážně lokálními sběrately (často zaměřené i na jiné panenky s představováním vlastní tvorby). No a před lety existovala krásná výstava Dollsland, ale to je bohužel již minulost. Takže z tohoto hlediska jsem s výstavou opravdu spokojena, i když je škoda, že k vidění nebyly i starší kolekce, třeba Basics.



Luxusní mořská panna



Barbie Look Steffie by se mi rozhodně líbila. Ve svém sbírce tuto tvář nemám příliš početně zastoupenu.

Prostory výstavy v OC
Vánoční krásky




Několik fešáků z upíří série. Ani jednoho nemám, mám dvě jiné krásky.



Agentka Sculley se mi vyfotit moc nepodařila.

Dvě zástupkyně Starwars
Ukázka playline z kolekce povolání (I can be...) a sportovci


DOTW pro ukázku, Irku mám doma.


Barbie DIA DE MUERTOS












Pink in Pantone bych si nechala líbit


Svatební královský pár a jiná nevěsta



Nádherná zlatá barbie

JLo v overalu mám také


Komentáře

  1. Krásna výstava 😍 už strašne dlho som nevidela takéto krásne zberateľské skvosty na živo.

    OdpovědětVymazat
  2. Výstava vypadá pěkně. To je paráda, že to bylo takto přístupné jen v nákupáku.

    OdpovědětVymazat
  3. Krása.To bych chtěla vidět v reálu.Ta mořská panna je TOP!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky