Seznam snů 2022

Seznam snů je obdobný seznam, který jinde nazývají Seznam přání. Já jsem mu hned od začátku začala říkat takhle, protože většina panenek, po kterých jsem toužila, mi přišlo opravdu nedostupných.

 

Ano, třeba Grace Kelly nebo Penelope Cruz jsou stále nedostupné a asi navždy budou, protože dávat za ně několik tisíc se mi nechce. Ale díky tomu, že jsem zvýšila svůj povolený limit, tak se ke mně zhruba v posledním roce dostaly krasavice, u kterých bych v to už skutečně nedoufala (jako je třeba Katniss).

Druhou stránkou věci je, že občas musím nějaké panenky vytřídit. Když jsem se sbíráním začínala, nechápala jsem, proč se někdo zbavuje krásných barbie. Dnes to chápu. Prostě jsou jiné, krásnější. Preference se mění. Některé panenky jsem rovnou kupovala s tím, že to bude dárek pro nějakou holčičku, že tedy mají barbie u mě pouze dočasný domov. Jiné se mi líbily a nenapadlo by mě, že se mi možná okoukají (!) nebo prostě tolik nezaujmou. Časem mi možná některé přijdou příliš podobné. Takže jsem poslala dál několik barbie s tváří Mackie a Superstar. Hlavně prostor není nafukovací a nověji pořizované barbie jsou také dražší.

A i nadále platí to, že toužím nejvíc po Basics/Look, DOTW a panenkách podle předloh (hlavně filmy a herci).     

Za poslední rok (od Seznamu snů ze září 2021) mi přibylo několik fashionistas i obyčejných playline, některé jsou s neokoukanou tváří, jiné už bydlí jinde, dále nádherná Scotka z kolekce DOTW, své místo u mě našla upravená Diva Basics, z oblasti podle filmových hrdinů krásná upírka Alice, Mary Poppins a vytoužená Katniss, pořídila jsem si dokonce dvě BMR, exkluzivní modelky Carrie a Leaticia nebyly plánované, ale to vůbec nevadí, po tváři Marisa jsem dlouho pokukovala. A nakonec zmíním Look City Shine Pazette, po té jsem také nějakou dobu toužila.   

Ještě zůstává mnoho nepředstavených panenek. Prozradím, že se mi splnilo několik dávných snů. A přicestovaly ke mně krásky DOTW, Basics, dokonce i nějaká ta Looks. A také podle filmových postav a skutečných osobností. Takže opravdu je na co se těšit.

Část Seznamů snů stále zůstává.

Zařazeno k Tématu měsíce - Sny



Komentáře

  1. Človek nikdy nevie, čo si k nemu nájde cestu 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ale nedokážu si představit že by za jednu panenku dala třeba 6000kč

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky