Aktualizovaný seznam snů

Občas si nějakou panenku pořídím, jiné se snažím třídit. Kupuji je podle příležitosti, protože ty, o které bych nejvíce stála, jsou prakticky nedostupné. Navíc bych třeba Basics nebo Look chtěla na původním těle, což se ukazuje jako docela problém. Anebo jsou opravdu předražené oproti tomu, jak se před lety prodávaly v obchodech.

Tedy i nadále platí většina mých přání ze Seznamů snů . A i nadále toužím nejvíce po Basics, Look, DOTW a panenkách podle předloh (hlavně filmy a herci). 

Od posledního seznamu snů, co jsem zveřejnila v lednu letošního roku, něco málo přibylo. Přibyl můj první sběratelský Ken podle Jamese Kirka ze Star Treku, várka krásných starších DOTW a Indiánka. A ještě jedna Basic. A pak ještě několik dalších panenek dosud nepředstavených, dokonce i několik jich splňuje požadavky toho, na co se zaměřuji. 

Co dál se uvidí. Nové panenky mě příliš neoslovují, ale většinou se každý rok nakonec najde nějaká, po které zatoužím. Dokonce i BMR kolekce, která mě stylem neoslovila, moje favoritky má. A líbí se mi dvě krásky LOOKS, konkrétně dlouhovlasá Lina (web) a i uhrančivá Elle (web). Tak uvidíme.


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky