Claudia

Novou panenku jsem nenechávala hádat, protože jsem ji kupovala nahou a asi by to bylo příliš těžké. Nenapadá mě pro ni žádné výrazné poznávací znamení. To však neznamená, že by nebyla krásná.

 

Je nádherná už jen proto, že jsem si ji pořídila a má tvářičku Lara/Ana. Tuto tvářičku mám moc ráda a v poslední době není Claudia její jedinou mou novou zástupkyní. Jedná se o panenku z první kolekce Barbie Basics, původně tedy měla černé šatičky. Já jsem ji prozatím vybrala barevnější model (a nechala náhradní naušnice, ve kterých ke mně přišla).

Proč jméno Claudia? V něčem mi připomněla filmovou ikonu Claudiu Cardinale.








 

Komentáře

  1. Claudia je nádherná. Moja mamina ju považuje za jednu z najkrajších Barbie, lebo jej príde prirodzená.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky