Seznam snů 2024

Už bývá trošku pravidlem, že začátkem roku připomínám svůj seznam snů, chcete-li seznam přání, "wish-list". Při té příležitost malinko i zrekapituluji svoji sbírku.

 

Opět jsem nestihla představit všech svých 12 úlovků z loňského roku, během následujících měsíců to napravím (některé budete moct opět hádat). Rovněž jako v minulých letech jsem rozšířila řady především o DOTW, ale objevila se i barbie basics, Popelka s vlastní tváří a několik prostě takových, které mě zaujaly. A i když to tak asi hlavně pro moji rodinu tak nevypadalo (nechávala jsem si panenky darovávat od rodiny k narozeninám apod.), vlastně jsem se krotila. A jsou to starší panenky, ne ty nově vydávané.

Několik barbie a Kenů už u nás nebydlí, ty připomenu v samostatném článku, ale mám s nimi ještě dost fotek ke zveřejnění.

Pokračuje sbírání ze tří hlavních oblastí: Basics/LOOK, DOTW a podle reálných/filmových osob. Nedržím se toho však absolutně. Mnohdy si více rozmýšlím, jestli se mi nějaká vysněná panenka bude opravdu ve skutečnosti líbit (a někdy si to taky příliš nerozmýšlím). Nejednou se mi totiž stalo, že po nějaké jsem delší dobu toužila a nakonec mě v reálu neoslovila. Tak to mám i s některými DOTW. Třeba aby to nebyly panenky si příliš podobné. Některé panenky jsem třeba při nákupu propásla a pak je sháněla jinde. A další mě uhranily neplánovaně, třeba při nákupu jiných. Nové tvářičky se u mě jen tak neobjeví, ale některé z těch méně zastoupených dostaly posilu. Stále se ke mně nedostaly Grace Kelly, Ursulla Andress nebo Penelope Cruz. Zatím jsem se rozhodla, že za jednu panenku nechci utratit tolik, za kolik se prodávají. A zrzavé Red Carpet jsem také odolala. Ale jedna hodně vysněná DOTW už je ve frontě na představení. Dorazila však až v prosinci, tak musí ještě počkat.

A v roce 2024 se chci zaměřit na takové panenky, které mají třeba neobvyklou kombinaci vlasů/tváře nebo jsou nějak jinak výjimečné. Ale především jde o to, aby mi dělaly radost, což může mnohdy i levná playline.

Zařazeno k Tématu měsíce - Seznam

Komentáře

  1. Ja sama seba prekvapujem, že v podstate mám na zozname jednu bábiku, ktorú si čoskoro zrejme kúpim, lebo je bežne dostupná v obchodoch (aspoň zatiaľ) a jednu, ktorej sa aj vzdám, lebo je nesmierne drahá a premýšľam, či by sa mi také peniaze nehodili niekde inde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě. Někdy to jsou částky přímo za týdenní plat (respektive možná můj skoro měsíční plat v aktuální situaci). A to ještě jsme vlastně skromné, protože sbíráme pouze Barbie a ne jiné druhy panenek.

      Vymazat
    2. No práve, ale uvidím, možno nejaký príspevok k narodeninám dostanem, síce od muža som už dostala pneumatiky pol roka dopredu, tak neviem neviem 🤣🤣🤣

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky