Cindy

Další novou panenkou, kterou vám představuji, je tato krabicová Popelka. Upozornila mě na ni blogerka Tereza a dokonce ji pro mě koupila a poslala mi ji. Ještě jednou jí tímto děkuji.

 

Kdysi jsem ji v obchodě viděla, ale nekoupila. Později jsem toho samozřejmě litovala, ale už na ni nenarazila.

Jedná se o barbie Disney Cinderella (Popelka) z roku 2015 s vlastní tváří, pokud se to tak dá označit, podle herečky Lilly James. Je to varianta ve svatebních šatech, ještě existuje panenka v modrých plesových šatech.
Zatím moje panenka pojmenovaná Cindy (přišlo mi to podobné pojmenování Popelky v angličtině) zůstává v krabici. Pravděpodobně je to však dočasné.




 


Komentáře

  1. Gratulujem, viem, že si ju chcela :-) Je fakt krásna, mala som ju chvíľu aj ja na obdiv :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky