Zoe

Poznali jste tuto čokoládovou krásku?

Zaujala mě svojí hezkou tvářičkou. Její baculatější tělíčko není úplně to, co čekám od barbie panenek, ale respektuji to, že k ní patří a nejsem ten typ sběratelek, které těla vyměňují. I když na FB jsem nějaké její proměny viděla a slušelo jí mít o pár "kilo" méně.

Jedná se o panenku z první vlny LOOKS, nově u ní byla použita tvářička označovaná jako Elle.
Z této první vlny mám i Linu (u mě Toni) a Victorii (u mě Justine). Další neplánuji. Chvilku jsem uvažovala o blonďatém svalovci, ale Kenové mě většinou moc nebaví.

Jméno Zoe jsem vybrala podle herečky Zoe Saldana. I když typem postavy to neodpovídá, v něčem mi ji připomněla.


Momentálně je ještě Zoe uvězněná v krabici, ale časem ji vybalím a vyzkouším jiné outfity. Snad se do některého oblečku vejde.

 

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky