Charlotte

Novou panenkou, kterou chci dnes představit, je nádherná Chocolate Obsession barbie z kolekce Flavor Obsession, s tváří Ana/Lara, z roku 2004.

 

Tahle panenka mě zaujala už dávno (možná kvůli tématu čokolády), ale vzhledem k tomu, že se již dávno neprodává a nikde jsem ji více neviděla, jsem o její koupi příliš neuvažovala. Až letos počátkem roku jsem ji viděla ve FB skupině v aukci a prodejkyně dražila ještě jinou panenku, o kterou jsem stála. Přihodila jsem na obě panenky, ale druhou jsem nevyhrála. U této jsem byla jediný zájemce, takže se ke mně dostala. Pokud bych panenku a dojem z ní měla popsat jediným slovem, byl by to výraz "luxusní". Má krásnou tvář, malbu, vlasy, naušnice, šaty s vlečkou, punčochy, boty. Sice ji nemám v původní krabici, ale doputovala ke mně v krásné krabici od jiné panenky.

Jméno jsem vybrala proto, že mě napadlo jako první, měla jsem pocit, že se k ní hodí. Možná jsem si vzpomněla i na Charlotte ze seriálu Sex ve městě, která byla většinou velmi elegantní.













 

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky