Vanda

Dovolte mi, abych vám představila tuto krasavici, kterou jsem pojmenovala Vanda. Je to jedna z těch panenek, pro které jsem měla vymyšlené jméno dávno před tím, než jsem si ji pořídila. Dost možná už deset let.

 

Ale tahle (ne přímo tento kus) je mimořádná i něčím jiným. Před více než 10 lety, někdy na začátku roku 2012 jsem zjistila, že současné panenky barbie vypadají trochu jinak než ty z našeho dětství. Když jsem pátrala po barbie víc, narazila jsem na svět sběratelských barbie a na blog Danči, kde mě na první pohled zaujala především tato krasavice. Je to první sběratelská barbie, kterou si vybavuji a po kterém jsem zatoužila. Samozřejmě v té době jsem na už v obchodech nikde nenarazila, přes internet jsem ještě nenakupovala, takže to trvalo opravdu hodně dlouho. Mezitím jsem se smířila s tím, že už je cenově pro mě nedostupná (ceny jsem opravdu daleko vyšší než ty, za kterou jsem tehdy pořídila jiné krásky z téhle kolekce). A když jsem nedávno objevila tahle panenka v inzerátech, říkala jsem si, že ji vlastně nepotřebuji, protože je celkem dost podobná DOTW China. Možná je. Ale má jiné líčení a stejně jsem ji nakonec neodolala.

Jedná se o barbie basics z první vlny, s tváří Kayla/Lea. Tato panenka nemá originální šaty, ale typově se k ní hodí, protože původní jsou také černé. 

Panenka sice vypadá exoticky, ale za asiatku jsem ji nepovažovala. Uvidíme, jaký příběh k ní vytvořím.
















 

Komentáře

Oblíbené příspěvky