Justine

Ti z vás, kdo mají doma panenky z kolekce LOOKS a kupovali je v originálním balení, jistě poznali, že pod jménem Justine se skrývá světlovlasá kráska s vysokou postavou a novou tváří označenou jako Victoria. Málokdy dávám jméno podle tváří a protože již Victorii mám, vybrala jsem pro blondýnku jméno Justine pouze podle toho, že jsem měla pocit, že se k ní hodí.

 

 

Tělíčko jsem zatím neprozkoumala, dosud jsem ji nevybalila. Ale rozhodně to udělám, nejsem krabisový sběratel. Původně mě sice zaujala z kolekce (z první várky, jak se nyní ukázalo) nejvíce Lina, byla to tahle Victoria, která se mi zalíbila na fotkách jiných sběratelek. A také tato byla dostupnější cenou i vůbec v českých eshopech.  Až si najdu čas ji rozbalit, určitě vyzkouším jiné oblečky. Prozatím fotky v krabici.











Komentáře

  1. Krásna éterická víla 😍 za mňa je krajšia ako Lina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě nevím, která se mi líbí víc. Na mě ale étericky nepůsobí, možná i díky tomu postoji mi připadá víc jako taková Amazonka :-D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky