Jak vzniká barbie blog

Už když jsem začínala s původním blogem a vlastnila jen několik barbie, snažila jsem se o pestrost. Třeba střídat barbie na fotkách. O to se snažím i nyní, i když jich mám přes sto. A také se snažím střídat rubriky.



Mám svůj seznam barbie, ve kterém kromě pořadí, v jakém ke mně dorazily, označuji také to, jestli jsem je už použila do rubriky Look, Vymyslete komentář, jestli jsem je vzala s sebou na procházku a další. Fotek mám stále v zásobě dost, proto v současné době vychází článek každý den, někdy dokonce dva. Kdysi v minulosti vycházel třeba jen jeden článek za týden, ale to souviselo spíš s problémy v osobním životě,  stěhováním a tak. Rovněž se snažím prostřídat typy fotek - z venku, interiérové, s použitím fototapet, fotky nových oblečků... Několik rubrik vychází jednou za měsíc, ovšem v různé dny. Zveřejňování nových panenek se děje podle toho, kolik nepředstavených jich mám v zásobě. Nyní mi jich zbývá představit dost, proto se objevují 2 nebo 3 nové panenky za měsíc. Když jsem nové panenky neměla, bylo to třeba i po půl roce.

Tak se vám můj blog líbí. 

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky