Desideria

Poznali jste kudrnatou krásku z džínové kolekce Basics s tváří Steffie?

 

Kdysi se občas objevila v nějakých nabídkách, ale to bylo bohužel v době, kdy jsem z téhle kolekce chtěla jinou. A nechtěla jsem každou. Později jsem toho samozřejmě litovala. Když se tedy letos objevila ve FB skupině nahá za pro mě přijatelnou cenu, koupila jsem si ji. Nějaké oblečení jsem ji už vyzkoušela a nakonec ji vybrala za "domovský" outfit skládající se z džínových kalhot a háčkovaného topu, co ke mně připutovalo od Nikky.







Jiné outfity v budoucnu samozřejmě ukážu.

Desideria dostala jméno podle princezny z jedné německé koprodukční pohádky, kde měla kráska také kudrnaté blonďaté vlasy. Jméno jsem měla připravené už předtím, než jsem panenku kupovala.



Komentáře

  1. Ja som sprvoti túto krásku nechcela, ale nakoniec som za ňu extrémne rada. Škoda, že tvoja má tak zničené vlasy, ktoré ja na tejto babike milujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasy asi nejsou v ideálním stavu, ale zase tak hrozné mi nepřijdou

      Vymazat
    2. No ona má originál pevné tuhé kučery, toto vyzerá akoby sa ich niekto pokúšal rozčesať, tak som to myslela.

      Vymazat
    3. Aha, nalakované už nejsou. Hodně sběratelek hned po zakoupení myje vlasy :-(

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky