Katniss

Tohle je Katniss. Jedná se o barbie podle hlavní postavy z filmu Hunger games, přesněji podle prvního dílu. 

 

Existuje totiž několik verzí panenek. První (tato) má tvář Angel Goddess, další je podle herečky Jennifer Lawrance a je jí skutečně podobná, ta mě tolik nezaujala. Díky panence jsem se dozvěděla o existenci filmu i knížky. Po panence jsem dlouho toužila, ale v našich končinách byla těžko sehnatelná. Až v loňském roce jsem reagovala na nabídku ve FB skupině a tak ke mně moje Katniss s ještě druhou kráskou (představím brzy) doputovala od Moniky ze Slovenska. Katniss má původní účes, obleček a také část doplňků. Chystám se ji převléct do civilu, tak se těšte na další fotky.














Komentáře

  1. Tiež sa mi táto páči viac ako tie, ktoré majú vlastnú tvár, aj keď mne osobne príde, že aj tvár Jennifer je podobná Goddess, takže za mňa jej ani vlastnú tvár nemuseli robiť. Teším sa na to, čo jej oblečieš.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky