Carrie

Poznali jste tuhle krásku? Jedná se o Pretty Young Thing. Já jsem ji pojmenovala Carrie, protože mi připomněla hlavní postavu seriálu Sex ve městě. Trošku podobou a trošku stylem oblečením. Taková velkoměstská holka.

 

Líbí se mi její doplňky i barva pleti. Myslím, že bych ji také klidně mohla pojmenovat Agáta :-)

Vybrala jsem si ji u kvůli tvářičce Marisa, která se ke mně dostala poprvé.

Na téhle panence je zajímavý také její příběh. Já jsem si ji všimla na FB, kde se prodávala v jedné skupině pro mě za přijatelnou cenu. Nechávala jsem si ji pak posílat společně s panenkami od Nikky a při té příležitosti jsem se dozvěděla, že původně byla právě Nikky. Takže se na chvilku dostala zase zpátky k ní.

Až na to dojde řada, také ji určitě vyzkouším civilní oblečení.









 

Komentáře

Oblíbené příspěvky