Sabina

 Dnes představím svoji výraznou krásku pojmenovanou Sabina.

 


 

Chtěla jsem nějakou hezkou panenku s tváří Neysa, protože Hannah (ta kterou jsem doposud měla) mě moc nezaujala. Narazila jsem na tuhle rudovlásku, která byla i v praktickém umělohmotném pouzdru, proto jsem si ji dost možná také vybrala. Její rudé vlasy se sice moc nepodobají jiným, ale tvářička je opravdu nádherná. Tyrkysové oči jsou moc krásné. Jedná se o Fashionistas 168. Její tělíčko má zase trošku jiné rozměry, původní šaty jsou celkem extravagantní, ale k ní se prostě hodí.










 


Komentáře

  1. Gratuluji k novému přírůstku.

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásna, keby na ňu narazím, asi ide so mnou domov :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla z eshopu, nevím, jestli se objeví i na prodejnách, když to je většinou v běžných obchodech bída.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky