Iris

Novou panenkou, kterou jsem koupila zároveň s Charlie, je tato tmavá kráska. Jméno Iris jsem ji asi dala proto, že jsem chtěla vybrat jméno od I a "Duhovka" mi přišlo, že se celkem hodí k barevnému, ne příliš vkusnému oblečení, co měla v originále. Zalíbila se mi zejména kvůli tvářičce, kterou jsem zatím ve sbírce neměla, tváři Pazette. Jedná se o barbie z kolekce BMR.





















Panenky jsem koupila počátkem roku 2021, ale až do Vánoc na mě čekaly jako dárek (nechala jsem si je dát od manžela). Zatím jsem je rozbalila, ale nepřevlékala.


Komentáře

  1. Gratulujem k tejto kráske :-) Jej šaty mám veľmi rada. Myslím, že na štýl Carlyle Nueru sú ešte veľmi mierne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj styl to opravdu není. Kdyby neměla tu pláštěnku a šaty kapucu, tak možná. Určitě ji převleču.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky