Miranda

Mirandu jsem nenechávala hádat, protože byste ji asi nepoznali. Je to jediná moje panenka, kterou jsem koupila s vědomím toho, že je upravená. A opravdu jsem ji upravenou chtěla. 


K panence se samozřejmě váže i příběh.

Její hlavička je od Basic s tváří Diva, je převlásená a přetělená, myslím, že má tělíčko od DOTW. Původní Diva se mi nelíbila, asi díky ofině. Sama bych se do úpravy nikdy nepouštěla, ale tahle mě hned zaujala, jak se objevila v některých příspěvcích na FB. A koupil si ji někdo jiný. Nová majitelka ji však brzy dala k prodeji, že je to spíš kousek na vystavení do vitríny než na cestování a focení. Tak jsem ji koupila já a u mě má čestné místo ve vitríně :-) Má opravdu krásnou malbu (ta pod tou původní ofinou zanikala), povedený kostýmek s kloboukem i botičky.


Jméno Miranda mě napadlo podle knihy/filmu Ďábel nosí Pradu. I tahle panenka vypadá nepřístupně a trošku jako mrcha.







 


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky