Wendy

Dovolte, abych představila tuto nádhernou zrzavou playline panenku. Jedná se o Fashionistas 122 s tváří Daya. Zalíbila se mi poté, co jsem ji viděla na blogu u Valentiny. V tu dobu se samozřejmě už běžně neprodávala.

Tak jsem hledala na bazarech a podobně. Chtěla jsem ideálně s dopravou do Zásilkovny, protože s dodáváním Česko poštou je to o nervy. Asi ve třech obchodech na Mimibazaru měli uvedeno, že ji mají. Po mém dotazu se ale ukázalo, že jde o omyl a už ji nemají, případně že poslední byla prodána před několika dny. Prostě nepořádek ve skladu. Další bazárek na eshopu odmítl poslat panenku přes Zásilkovnu, i když měli v obchodních podmínkách uvedeno, že posílají. Až poté jsem zjistila, že z tohoto obchůdku jsem si už jednou něco objednávala a poslali mi něco jiného a trvalo to několik měsíců, než mi vrátili peníze. Komunikace byla dost obtížná, takže odvahu na to, abych při rozbalování zjistila, že vlastně panenku 122 vůbec neměli v zásobě, jsem nesebrala. Během toho, co jsem pokukovala po internetových nabídkách, jsem se zase zakoukala do jiné a pořídila jsem si Kamilu. A když jsem se smířila s tím, že mi tahle zrzka unikne, objevila se v jedné skupince na FB v aukci. Měla jsem štěstí a vyhrála jsem ji, takže chvíli po Kamile mi dorazila i Wendy.
















Komentáře

  1. Toto je nádherná bábika, ktorej som sa nedokázala vzdať. Daya je jedna z mojich obľúbených tvárí a ryšavé vlasy k tomu bol rozhodne dobrý krok.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky