Pandora

Panenku Keith Haring asi dlouho představovat nemusím. Zlákala mě svojí tvářičkou Goddess, která se takhle hezky dlouho neobjevila. Zakoupila jsem ji díky tomu, že se její fotky začaly objevovat na různých místech, například ve FB skupinách nebo někde v dalších inzerátech a tak se mi zalíbila. Pak jsem ji viděla v prodeji v Dráčiku na eshopu. Vzhledem k tomu, že je označována jako Gold label, měla by to být jedna z nejcennějších panenek v mojí sbírce a patří také těm nejdražším, ale vejde se ještě do limitu, co jsem ochotna za jednu panenku utratit. Jméno Pandora dostala bez konkrétního důvodu. Snad mě napadlo proto, že prozatím zůstane v krabičce, takže první fotky jsou horší i z tohoto důvodu.

Panenka je opravdu krásná, oblečení zatím vypadá zajímavě, i když to není úplně můj styl, zejména ten grafický.  

Pandora mi připomněla barbie basic Model No. 04—Collection 003, kterou bohužel nevlastním, proto jsem se dlouho nerozmýšlela.






Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky