Audrey

Vnímaví návštěvníci (nebo spíš návštěvnice - co si budeme nalhávat) už čekají na představení nové panenky - Audrey.
Že dostane jméno Audrey je celkem logické. Je to totiž Audrey Hepburn představující princeznu Annu ve filmu Prázdniny v Římě.
Audrey jsem viděla v obchodě asi jen jednou a asi za vysokou cenu. Líbila se mi, ale právě ta její cena mě odradila.
Když jsem ji viděla v inzerátu prodávanou jako novou, dlouho jsem neváhala.
Audrey má vlastní tvář, je k poznání (i když by se dala ještě vylepšit).
Její výbava je opravdu povedená.
Sukně s páskem je parádní, boty krásné.
Elegantní šáteček.
Blůzka na patentku s knoflíky, které nejsou funkční ale jsou jednotlivě přišité.
Její tělíčko je model muse, což je pro štíhlou Audrey určitě nejlepší volba.
 


 




Komentáře

  1. Srdečne gratulujem <3 Je prekrásna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omylem mi článek vyskočil mezi novými :-D je to novinka z roku 2015

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky