Uzuri

Slovo "uzuri" znamená ve svahilštině "krása", "kráska". Proto mi přišlo jako ideální pro tuhle novou krasavici. Jedná se o DOTW Keňa s tváří Nichelle. Několikrát jsem ji v inzerátech přešla, protože mi připadá hodně vitrínová, nevím, jestli jí budu zkoušet jiné oblečení. A panenky s krátkými vlasy obecně moc nemusím. Tahle bude bezkonkurenčně s nejkratšími (kratší snad už ani nejde). Ale při posledním nákupu, kdy jsem kupovala několik krásek DOTW, jsem si ji nakonec objednala. Její tvářička mi ve sbírce chyběla. 
















Komentáře

  1. Vybrala jsi jí přiléhavé jméno, je opravdu krásná. Asi bych jí nechala původní oblečení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původní oblečení jí zůstane, ale neznamená to, že si nikdy nevyzkouší něco jiného

      Vymazat
  2. Je prekrásna, bola u mňa na návšteve a musím sa priznať, že mi je za ňou aj smutno.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky