Nina

Představuji vám Ninu, barbie modelku číslo 140. Tahle kolekce mě moc neoslovila (v poslední době není moc takových, co se mi úplně líbí, abych si je hned kupovala, zvlášť když je nevidím vůbec naživo). Vybrala jsem si tuto, protože se mi líbí její tvářička Kira/Oriental. Má vyšší postavu než jiné panenky, ale není úplně štíhlá, pas nemá moc výrazný. Rovněž u této playline panenky nejsem zatím rozhodnuta, zda si ji nechám natrvalo. Fotila jsem ji už v několika různých šatičkách a některé ji opravdu sluší, i když by mě to na první pohled nenapadlo. Takové fotky ale až jindy. Zatím Nina v krabici a původních šatičkách.


















Komentáře

  1. Nádherná Barbie, skvělý přírůstek. Měla jsem ji též vloni na seznamu přání, ale v obchodě na ni nikdy nenarazila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem ji vloni v mallu, ale ještě teď ji nabízejí někde na mimibazaru

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky