Barbie dotazník

Martinka na svých stránkách zveřejnila Bábikovský TAG, což mě inspirovalo k tomu, abych na podobné otázky odpověděla na svém blogu taky. Další informace o mém sbírání najdete nahoře vlevo (Já a moje sbírání)



- Kdy jsem začala se sbíráním barbie

První panenky jsem měla v dětství společně se ségrou, neměly jsme ale pravou od Mattela s tmavými vlasy, pouze blondýnky. Až v dospělosti, v roce 2012, jsem si pořídila první tmavovlasou panenku barbie, jedná se o plážovou playline a pojmenovala jsem ji Teresa. V dětství byla naše první panenka Capri Barbie.

- První sběratelská barbie

První sběratelská panenka byla tmavovlasá Mbili z kolekce basics s modelkovským tělíčkem, jmenuje se Tyra. 

- Kdy přestanu s tímto koníčkem

Až mě to delší dobu nebude bavit, ale v plánu to nemám. Doufám, že nikdy. 

- Kterou panenku beru na dovolené a výlety

Zatím jsem žádnou na dovolenou nebrala, na menší výlety ano, například Loretta se mnou byla ve Slatiňanech.

- Nejoblíbenější moje barbie

Střídá se to, často mám oblíbené ty právě koupené. Ale ve všech směrech je nej Marilyn Monroe, kterou považuji za vrchol sbírky a nic ji zřejmě nepřekoná.

- Kterou panenku nejspíš v blízké době prodám

Zjistila jsem, že mám hodně podobnějších panenek s tváří Superstar a Teresa, tak zvažuji, jestli si budu všechny nechávat. Zatím nevím úplně, která půjde pryč. Některou panenku možná daruji dětem svých kamarádek, jinou nabídnu k prodeji.

- Které panenky chci přidat do svojí sbírky 

V poslední době hlavně takové s tvářičkami, které zatím nemám nebo jen velmi málo. Dlouhodobě se snažím získávat panenky Basics nebo LOOK, DOTW a barbie podle skutečných osobností nebo filmových postav.

- Které panenky z těch aktuálně prodávaných v obchodech mě zaujaly

Zatím žádná, v obchodě jsem už dlouho nebyla, natož v hračkářství. Některé novější mě zaujaly ale především díky jiným sběratelkám.

Nechcete se také přidat a prozradit něco o svém sbírání? Budu ráda a Martinka jistě také :-)



Komentáře

  1. Jeeej super 😊prečítala som jedným hltom. Super 🌺.

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé informace. Ať se to s Basics, Look a DOTW podaří.

    OdpovědětVymazat
  3. Panenky nesbírám, ale každé takové sbírání je vášeň. Já sbírám magnetky z cest, ale nedávám je na ledničku, ale na kovové zárubně mého pokoje a kvůli tomu jsem nechtěla ani zárubně měnit za dřevěné. :-D Hodně dobrodružství zažívám při fotografickém, pro někoho asi úchylném, sbírání kostelních a chrámových varhan. Kostely bývají často zavřené a nebo je možné do nich jen nahlédnout směrem k Oltáři, ale varhany jsou pohledu nedostupné. Co fotka, to příběh nejen o varhanách, ale i o možnosti nafocení a získání fotky. :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, sbírka fotografií varhan alespoň nezabere tolik místa v bytě. Magnetky také sbírám.

      Vymazat
    2. Magnetky z cest taky sbíráme, máme je na ledničce. Každá panenka má svůj příběh, jak se ke mně dostala :-)

      Vymazat
  4. Když jsem začala panenky sbírat, tak jsem si říkala, že Barbie sbírat nebudu. V době mého dětství se tu neprodávaly. Ale jak čas plynul, tak jsem neodolala a několik panenek Barbie ve sbírce mám. Ale která byla první se nepamatuji.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky