Panenky našeho dětství - dříve pořízené

Jako děti jsme měly několik panenek typu Barbie, ale pouze čtyři byly pravé od Mattela.
První skončila s ulomenou hlavou. Další, která byla zakoupena počátkem 90. let, se jmenuje Loretta. Pak jsem jednu dostala já (jmenuje se Arabela) a další sestra (pojmenovaly jsme ji Kelly). Všechny byly blondýnky.
Do naší rodiny barbín postupně přibyli i jeden pravý Ken a další panáček typu Ken (nazvaný Michael), potom několik napodobnin barbín.
Tyto panenky byly určeny na hraní a většinou podle toho také vypadají.

---
Marie je naše nejstarší panenka, ale až nyní se mi podařilo jí upravit alespoň do malinko přijatelné podoby.
Capri Barbie z roku 1990 v původním oblečku s tváří Superstar.



---
Loretta je naše první panenka Barbie, která přežila dětské hraní.
Reklama
Pojmenovaly jsme ji podle postavy z nějakého filmu, kde to byla zpěvačka.
Doma ji máme minimálně 18 let, ale pořád je to kočka.
Původní obleček Loretty. Jedná se o typ Ibiza Barbie z roku 1991 (typ obličeje je podle údajů na panence z roku 1976 - s tváří Superstar, typ tělíčka z roku 1966).


---

Arabela byla první moje vlastní panenka Barbie. Ano, jmenuje se podle pohádkové princezny ze stejnojmenného seriálu.
Reklama
Je to typ Barbie Bali z roku 1993, ještě mám schovanou její krabici.
Zatím sloužila jako modelka při focení šatečků k prodeji.
Tady je v černo-fialových společenských šatech. Má s tvář Superstar.


---
Kelly dostala před mnoha lety k narozeninám moje sestřička, aby měla také vlastní pravou Barbie. Pojmenovala ji podle oblíbené postavy ze seriálu BH 90210. Jak jsem později zjistila, jedná se o typ Barbie Garden Party z roku 1988. Na ni začala sestra šít oblečení.
Panenka má opět výrazný pohled díky modrým očím a s tvář Superstar..


---
Aby panenky Barbie nebyly tak opuštěné, dostaly jsme také jednoho pravého Kena (jmenuje se jednoduše Ken ).
S Lorettou mu to ohromně sluší.


---
Aby se Ken necítil mezi holkama sám, dostaly jsme i dalšího panáčka nazvaného Michael. Michael (asi podle seriálového Michaela Knighta) je částečně kloubový, což se nám tehdy moc líbilo. Při focení je to navíc praktické, jak jsem si vyzkoušela i nyní. Nejedná se o výrobek firmy Mattel.



Komentáře

Oblíbené příspěvky