Jacqueline

Tahle panenka se objevovala v obchodech v době, kdy jsem si pořídila jednu panenku, ale sbírat sběratelské panenky jsem ještě nechtěla.
Zpětně se mi panenky líbí a tak jsem si ji objednala, i když ne zcela novou a s kompletním vybavením.
Dovolte mi představit Jacqueline.




Pokud jste hádali, že novou panenkou je krásná Irka (z edice DOTW), trefili jste se.

Trochu mě překvapili její melírované vlasy, ale líbí se mi.

Taky její oči mají neobvyklou barvu.
Celá tvářička Generatin girl vypadá krásně.

Obleček je hezký kroj v typické zelené barvě.
Jacqueline dostala jméno po krásné herečce Jacqueline Collen, která zazářila v 90. let v kanadském seriálu Sindibádova dobrodružství a také se mihla v řadě dalších (epizodní postavy v Baywatch, Beverly hills 90210, Modrý pacific, Hercules...)
Související obrázek
Výsledek obrázku pro jacqueline collen
Tak se těšte na další fotky zrzavé Irky někdy příště.

Komentáře

Oblíbené příspěvky