Sugar

Důvtipní nebo všímaví návštěvníci blogu už chvíli tuší, že novou panenkou, kterou chci představit bude tato argentinská kráska (DOTW Argentina s tváří Teresa).

Jmenuje se Sugar podle postavy z filmu Někdo to rád horké. Díky svému kostýmu odkazujícímu k tangu mi připomněla hlavní postavy i Marilyn (Daphné jsem ji po převlečeném muži pojmenovat nechtěla).
Tahle panenka se mi líbila hned od začátku, když jsem se sbíráním začínala. V obchodech byla ale za vysokou cenu, což si mi investovat nechtělo. Po nějaké době jsem se o ní pokoušela v aukci, ale nezdařilo se. A když jsem ji v obchodě viděla zlevněnou, vybrala jsem si jinou. Smířila jsem se s tím, že se ke mně nedostane.
Před pár týdny jsem na ni narazila znova v inzerátu, novou a dobrou cenu. A rozhodla jsem si ji koupit.
Asi jen pár dnů poté jsem ji začala vídat v obchodech, kam se vrátila, podobně jako Čína. Překvapilo mě, že tam stojí většinou stejně vysokou cenu jako před lety.
 


 



Komentáře

Oblíbené příspěvky