Tessa

 

Tahle panenka se mi líbila hned, jak zveřejnili její oficiální fotky.
Když jsem ji viděla před časem nafocenou v reálu u Terky, nepočítala jsem s tím, že se objeví i u mě. Do českých obchodů jít neměla.
Když se začala objevovat v českých e-shopech a na blozích jsem zaznamenala zprávy, že byla viděna i v českých nebo slovenských kamenných prodejnách, vydala jsem se s nadějí do Dráčiku.
Měli tam i Kanadu a dokonce Čínu, ale já jsem odešla s toutou.
Tušíte správně. Tessa je DOTW Filipíny s tváří Goddess/Angel.
Vybrat jméno pro tuhle exotickou krásku chvilku trvalo. Žádné filipínské jméno se mi nelíbilo. Mezi Filipínskými umělci se hodně objevují španělská jména, což mě vzhledem k historii vůbec nepřekvapuje.

Její hezký kostým mi připomíná dobu 18. století ve střední Americe nebo na západě, v Kalifornii.
Takže jsem začala pátrat ve španělských jménech, které by se k ní mohlo hodit.
A pak jsem si vzpomněla, že mi připomíná jednu hrdinku ze seriálu, na který jsem se jako malá koukala.
Ta postava se jmenovala Tessa a hrála ji Tessie Santiago
Tam se zřejmě jednalo o zkrácenou verzi jména Teresa, ale to mi je jedno.
Jméno Tessa se mi u ní líbí.
 


 


Komentáře

Oblíbené příspěvky