Pamela

Zatím poslední panenkou, která se u mě zabydlela, je tato blondýnka.
Panenka dostala jméno Pamela, možná tušíte po kom.
Před dlouhou dobou, asi když jsem toužila po čokoládovou basic (myslím svou Tyru), tak jsem ji někdy v regálech viděla, vedle krátkovlasé černošky a helmové Divy. Ale nezajímala mě. Možná se mi ani nelíbila.
Přišla mi příliš výrazná, rozesmátá, umělá. Myslím, že na sběratelskou barbie je dost netradiční a víc se podobá obličejem playline.
Pak jsem ale její tvář Carnaval viděla na různých blozích, dokonce i na té úžasné brazilské variantě, v holanské DOTW a na basic 1.5. A pak hlavně s upravenými vlasy, dokonce i převlásněnou. Rovné vlasy ji neskutečně slušely.
Tehdy se mi začala líbit a říkala jsem si, že kdybych na ni někde v obchodě narazila, koupím si jí.
Nenarazila jsem. Ale někdo jiný ano a tak byla panenka vánočním dárkem. Velmi nečekaným (čekala jsem spíš některé z Red Carpet).
A jak už je to u některých panenek (které zatím nevlastním), za tu dobu, co jsem na ně koukala na jiných blozích, jsem ji pojmenovala Pamela. Právě pro její rozesmátý výraz, americký úsměv, barevné líčení.

 

 





Komentáře

Oblíbené příspěvky