Samantha

Samantha je trošku starší ročník, ale koupena byla jako nová.

Našla jsem ji v jednom hračkářství a vybrala jsem si ji hlavně kvůli její zvláštní barvě vlasů.
A vůbec, byla tam asi jediná tmavovláska.
Jedná se tmavovlasou panenku z kolekce Barbie Style z roku 1998 s tváří Superstar, další barbie z kolekce by se mi také zamlouvaly.
Panenka má i hřeben a černé lodičky.
Jméno Samantha (Sam) jsem vybrala proto, že se k ní prostě hodí. Nenapadá mě nikdo určitý, ale Samantha je prostě dlouhovlasá brunetka.
Moc se mi líbí její šaty v japonském stylu, boty se mi taky líbí.
Vlasy jsou krásné, jemné, lesklé, hladké. Není na nich vůbec znát, že jsou z minulého století.
Svojí strukturou a materiálem (nikoli samozřejmě barvou) mi připomínají vlasy Lucy.
 


 




Komentáře

Oblíbené příspěvky