Graciela

Mojí nejnovější panenkou je Graciela.

Vždycky se mi líbila tvářička Lara, ale ještě se u mě žádná neobjevila.
Až tato.
Jedná se o panenku Peppermint Obsession Barbie z roku 2005.
Je to neskutečná náhoda, že ji ségra objevila v chrudimském Dráčiku.
Nenapadlo mě, že by v obchodech mohla být ještě někde prodávána takto stará sběratelská panenka.
Krabice se opravdu povedla, líbí se mi vizuálně a hlavně způsobem odklopení (zatím podobný způsob má jen Španělka).
Šaty jsou opravdu nádherné. Panenka je prostě zrozená jako výstavní exponát.

 
Vlasy má trošku moc nalakované, ale co se dá dělat. Třeba někdy seberu odvahu na úpravu vlasů. Barva vlasů je prostě mahagonová.
Šaty doplňuje jakási šerpa a rukavice, vše sladěné do červena.
Její střevíčky jsou podobné botičkám od BB, ale jsou z pružnější gumy.
Velmi elegatně až luxusně působí naušničky, trošičku jako malé diamanty.
Na některých fotkám mi přijde Graciela jako trošku mrška, jinde se malinko usmívá.
Asi záhadný úsměv Mony Graciely.
Tuto sběratelskou barbie jsem viděla na jiných blozích pouze u Danči, takže snad vás potěší i to, že u mě brzy najdete její další fotky.
 






 

Komentáře

Oblíbené příspěvky