Marilyn Monroe

Únor byl opravdu plodný měsíc, protože se ke mně dostaly tři nové panenky.

Tou poslední byla barbie představující Marilyn Monroe.
Když jsem si při vytváření svého prvního seznamu snů tuto panenka vybrala jako nereálné přání (jedna z variant panenky MM, tato mě zaujala nejvíc), skutečně mě nenapadlo, že se někdy u mě zabydlí.
Splnil se mi největší sen, vlastně asi důvod, proč jsem se na sbírání barbie dala.
Sběratelská barbie Marilyn Monroe (sice v jiné variantě) byla první sběratelskou barbie, kterou jsem zaregistrovala.
Nechci říkat, že přestávám sbírat barbie, to určitě ne, jen těch panenek, které chci mít skutečně doma (z finančních důvodů i prostoru) moc není. Nebo aspoň těch dostupných.
Prostě MM považuji za vrchol sbírky a nenapadá mě jiná, která by ji v mých očích mohla překonat.

Tak a teď už fotky. Panenka byla už od jiné sběratelky, takže v krabici jsem ji ani moc nefotila. Tvářička je Mackie.




 


Komentáře

Oblíbené příspěvky