Julianne

Dovolte mi, abych představila novou panenku.
Tuto barbie Fashionistas s tváří Raquelle jsem si moc přála a dostala jsem ji jako dárek k svátku.
Pojmenovala jsem ji Julianne, podle jedné herečky Julianne Morris, kterou si pamatuju z dětství. Tehdy měla dost tmavé vlasy (už asi tolik nemá) a hnědozelené oči jako tato panenka.
Samozřejmě je úplně jiná, ale to jméno se k ní podle mě prostě hodí.
Panenka má kloubové telíčko světlé barvy, je to praktické, lépe sedí... ale úplně hezky to nevypadá, hlavně v minisukni.
Nejvíc se mi na ní líbí výraz a malba očí a pak mě překvapilo, že je to vlastně moje první nesběratelská panenka, která nemá růžové rty, ale červené. Nepočítám s tím, že bych si někdy pořídila další Raquelle, protože z těch existujících se mi líbí nejvíc tato, i kvůli přirozenému melíru (hnědá barva vypadá docela nenápadně). Růžový nebo fialový melír bych musela zbytečně vytrhávat.

 





Komentáře

Oblíbené příspěvky