Lucy

Když jsem obcházela obchody a sháněla plážovou brunetku, zaujaly mě takové jednoduché blondýnky v růžových šatech. Ale raději jsem jim tehdy nevěnovala moc pozornosti, protože tehdy jsem chtěla prostě brunetku.

Ale do jedné takové jsem se stejně zakoukala a rozhodla ji nakonec zakoupit. Ale zase tak jednoduché to nebylo. Chtěla jsem ji pořídit levněji přes e-shop a v jednom, kde ji měli mít si ji objednala. Po objednání ovšem přišla zpráva, že přesně tu, co chci nemají, že mají jinou verzi. A tu jsem nechtěla, v obchodě se mi tak nelíbila. Takže nakonec jsem si ji koupila v normálním obchodě za normální cenu. A byla jsem ráda, protože ji měli poslední.
Má dlouhé rovné blond vlasy a ačkoli jsem ji původně chtěla pojmenovat jinak, jmenuje se Lucy. Prostě se to k ní hodilo. Má tvář Generation girl.
 




 

Komentáře

Oblíbené příspěvky