Oblíbené tváře - výsledky ankety

Během minulého roku jsem se ptala, jaké tváře barbie máte rádi. Ptala jsem se na FB skupinách a blogu. 

 

Anketa byla myšlena s uvedením nejčastějších tvářích. Třeba Superstar nebo Mackie se objevuje v mnoha rozmanitých variantách, zatímco jiné existují zatím pouze u dvou nebo tří panenek. To je pak podle mě o kráse jednotlivých panenek, nemusí to vypovídat o oblíbenosti tváře. Mně se nejvíce líbí tvář Ana/Lara a Goddess i díky jejich rozmanitosti, jsou to tmavé krásky i jemné blondýnky. Všem děkuji za účast v hlasování i komentáře.  

Nejvíce hlasů získala Goddess, dále Mbili (což mě asi maličko překvapilo, protože zase tak časté nejsou a nebo mi připadají velmi podobné, ale nádherné rozhodně jsou), třetí místo tvář Teresa, čtvrté Mackie, páté společně Kayla/Lea a Pazette. Pak už jen trošku větší počet hlasů získala tvář Superstar, Ana/Lara, Louboutin/Glimmer a Violet/Dimples. 


 

Komentáře

  1. Úprimne ma Mbili až tak neprekvapuje, je to najobľúbenejšia černošská tvár vo všeobecnosti a aj u mňa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vlastně ani nerozlišuji jestli to je černošská tvář nebo hispánská, hodně tváří je použito u různých. Ani nevím zda i jiné jsou použity ryze u černošek.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky